rekrutacja 2013/2014

HomeStudentStudenci WNSOgłoszenia

Tablica ogłoszeń WNS

 

DZIEKANAT

Kierownik dziekanatu: mgr Ewa Opala
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
telefon: (41) 349 60 91 lub (44) 732 74 12
miejsce: budynek A, pok. 19

 
Kierunek:
Pedagogika - studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia
kontakt: mgr Jolanta Wachnik
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
telefon: (44) 732 74 20 lub (44) 732 74 00 wew. 8137
miejsce: budynek A, pok. 18
 
Kierunek:
Bezpieczeństwo narodowe - studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego i drugiego stopnia
Ekonomia - studia stacjonarne pierwszego stopnia
Zarządzanie - studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego stopnia
kontakt: mgr Bogumiła Wypych
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
telefon: (44) 732 74 21 lub (44) 732 74 00 wew. 8135
miejsce: budynek A, pok. 18
 
Sprawy socjalne studentów WNS oraz praktyki studenckie WNS:
kontakt: mgr Maria Milczarek
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
telefon: (44) 732 74 43 lub (44) 732 74 00 wew. 8154
miejsce: budynek A, pok. 24
 
Informatycy wydziałowi:
telefon: (44) 732-74-16 lub (44) 732-74-00 w. 8112
Administrator sieci/aplikacji: mgr inż. Adam Fidala
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

telefon: (44) 732-74-16 lub (44) 732-74-00 w. 8112
Referent ds. informatyki: mgr Robert Janiec
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Godziny przyjęć Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych:
PONIEDZIAŁEK NIECZYNNE
WTOREK 9:30 – 13:30
ŚRODA 9:30 – 13:30
CZWARTEK 9:30 – 13:30
PIĄTEK 11:00 – 15:00
SOBOTA W DNIACH ZJAZDÓW 8:30 – 13:00
 

UWAGA!!!
DYŻURY SOBOTNIE DZIEKANATU WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH W SEMESTRZE LETNIM – 2017/2018:
03, 10, 17, 24 MARCA; 07, 14, 21  KWIETNIA; 12, 19, 26 MAJA; 09, 16, 23, 30 CZERWCA;

W NASTĘPUJĄCE SOBOTY DZIEKANAT BĘDZIE NIECZYNNY:
31 MARCA; 28 KWIETNIA; 05 MAJA;
02 CZERWCA;

UWAGA! W DNIU 02 MAJA 2018 ROKU DZIEKANAT WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH BĘDZIE NIECZYNNY

UWAGA! Wykład z  Zarządzania bezpieczeństwem publicznym u prof. M. Banasika przeniesiony z 4 maja 2018r. na 18 maja 2018r. w godz. 15.10-16.40  s.219

UWAGA! Innowacje w rachunkowości u dr Z. Szewczyk przeniesione z 30 kwietnia 2018r. na 7 maja 2018r. 15.10-16.40  do sali 216

UWAGA! Zajęcia z Rachunkowości u dr Z. Szewczyk przeniesione z 30 kwietnia 2018r. na 8 maja 2018 od 8.00-11.10 s.204

UWAGA! I rok I stopnia Pedagogika Wykład z Teorii wychowania u prof. A. Fechnera z 30 kwietnia 2018r. przeniesiony na 7 maja 2018r. 8.00-11.10  s. 207

UWAGA! I rok II stopnia Pedagogika Seminarium magisterskie u prof. A. Felchnera przeniesione z dnia 4 maja 2018r. na 8 czerwca 2018r. od godz. 16.50-20.00

UWAGA! I rok Ekonomia Wykład z Historii gospodarczej u prof. A. Felchnera przeniesiony w dniu 11 maja 2018r. (piątek) z godz. 13.30 na 8.00-12.15  s.45

UWAGA! Bezpieczeńśtwo Narodowe II rok II stopnia. Uprzejmie informujemy, że z przyczyn organizacyjnych zjazd na studiach niestacjonarnych z dnia 5-6 maja 2018 r. zostaje przeniesiony na 16-17 czerwca 2018 roku.

UWAGA! WNIOSKI STUDENTÓW KIEROWANE DO DZIEKANA (PRZEDŁUŻENIE SESJI, POWTARZANIE SEMESTRU, INDYWIDUALNA ORGANIZACJA STUDIÓW I INNE) BĘDĄ ROZPATRYWANE PO UZUPEŁNIENIU WSZELKICH NALEŻNOŚCI FINANSOWYCH STUDENTA WOBEC UCZELNI. DOTYCZY TO RÓWNIEŻ WYDAWANIA KART OKRESOWYCH OSIĄGNIĘĆ STUDENTA.

UWAGA STUDENCI OSTATNICH ROCZNIKÓW WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH

Studenci ostatnich roczników przed przystąpieniem do egzaminu magisterskiego lub licencjackiego zobowiązani są do złożenia w Dziekanacie następujących dokumentów, nie później niż 2 tygodnie przed obroną:
1. Indeks i karta egzaminacyjna
2. Legitymacja (studenci 20)
3. Karta obiegowa [do pobrania w Dziekanacie]
4. Ankieta do suplementu [do pobrania w Dziekanacie]
5. Oświadczenie o pracy magisterskiej lub licencjackiej, iż nie jest plagiatem [do pobrania w Dziekanacie] – wklejona do pracy magisterskiej, jako ostatnia strona
6. Fiszka biblioteczna – dwa egzemplarze (zalecane wypełnienie komputerowe)
7. Opłata za dyplom 60 zł, na indywidualne konto studenta
8. Praca dyplomowa
- w druku - 1 egz. do dziekanatu – drukowana obustronnie, podpisana i zatwierdzona przez promotora, 1 egz. dla promotora
- na CD (1 egz.) opisany jak pierwsza strona pracy magisterskiej lub licencjackiej
9. 4 fotografie o wymiarach 4,5 x 6,5 cm (na odwrocie jednego zdjęcia proszę napisać: imiona i nazwisko, datę i miejsce urodzenia)

W przypadku braku jakiegokolwiek z w/w dokumentów prace nie będą przyjmowane.

                                                                                                 Dziekanat

 

Wybory 2016-2020

 


Uniwersytet

Jana Kochanowskiego

w Kielcach

Filia w Piotrkowie Trybunalskim

ul. J. Słowackiego 114/118
97-300 Piotrków Tryb.

centrala: (44)7327400
fax: (44)7327405

NIP: 657-02-34-850

REGON: 000001407-00034

Millennium Bank
nr 31 1160 2202 0000 0003 3754 1719

 

facebooknkyoutube

eng DEPARTMENT OF ENGLISH STUDIES

wu

wu

dn

Partnerzy UJK

dysponenda

 niepelnosprawni

Początek strony