Ogłoszenia
– Zajęcia z mgr A. Kulmą w dniu 29 marca 2023 roku odwołane
Termin odrobienia zajęć po ustaleniu z wykładowcą
– Zajęcia z mgr K. Kowalczykiem w dniu 4 kwietnia 2023 roku odwołane
Zajęcia zostaną odrobione po ustaleniu terminu z wykładowcą
– W terminie od 28 marca do 31 marca 2023 roku zajęcia z dr Joanną Harazińską zostają odwołane. O terminie ich realizacji będziecie Państwo poinformowani w terminie późniejszym.
Dyżury pracowników (wszystkie kierunki) w semestrze letnim, w roku akademickim 2022/2023 (14.03.2023) – ZOBACZ
Rezerwacja terminów do Dziekanatu
Dziekanat Filii w Piotrkowie Trybunalskim informuje, że zostaje uruchomiona ELEKTRONICZNA REZERWACJA TERMINÓW DO DZIEKANATU dla studentów. Link do rezerwacji: https://rezerwuj.ujk.edu.pl/
INFORMACJA DLA STUDENTÓW FILII W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZYSTĘPUJĄCYCH DO EGZAMINU DYPLOMOWEGO W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
Dziekanat Filii w Piotrkowie Trybunalskim informuje, że od dnia 14 czerwca 2021 roku zostaje uruchomiona ELEKTRONICZNA REZERWACJA TERMINÓW DO DZIEKANATU dla studentów przystępujących do egzaminu dyplomowego w celu złożenia wymaganych dokumentów. Link do rezerwacji https://rezerwuj.ujk.edu.pl/
Ważne! Przed przyjściem do Dziekanatu należy przygotować właściwą dokumentację, bezwzględnie przestrzegać godzin rezerwacji, można anulować rezerwację lub zmienić termin logując się na swoje konto w systemie rezerwacji, nie należy potwierdzać rezerwacji telefonicznie ani mailowo.
Warunkiem dopuszczenia do egzaminu dyplomowego jest uzyskanie wszystkich zaliczeń
i egzaminów przewidzianych w planie studiów oraz uiszczenie opłat za studia.
Ważne! Studenci przed przystąpieniem do egzaminu dyplomowego zobowiązani są, nie później niż dwa tygodnie przed planowanym egzaminem, do złożenia kompletu następujących dokumentów:
- Praca dyplomowa w jednym egzemplarzu w wersji dwustronnie drukowanej oprawiona w miękką okładkę (termobindowaną) z adnotacją promotora o jej przyjęciu.
Wzór strony tytułowej – Pobierz Załącznik 7. Strona tytułowa (link).
Do pracy dyplomowej powinno być dołączone w sposób trwały (jako ostatnia strona) oświadczenie studenta o autorstwie pracy dyplomowej – Pobierz Załącznik 10. Oświadczenie studenta o autorstwie pracy dyplomowej (link). - Płyta CD z pracą dyplomową w wersji elektronicznej. Opis okładki płyty CD – Pobierz Załącznik 9. Opis okładki płyty CD (link).
- Fiszka bibliograficzna w formacie A5 w dwóch egzemplarzach w wydruku komputerowym – Pobierz Załącznik 11. Fiszka bibliograficzna (link).
- Karta obiegowa – karta zostanie uzupełniona z poziomu Dziekanatu.
- Ankieta do suplementu – wypełniona komputerowo – Pobierz Załącznik 13. Ankieta do suplementu (link).
- Legitymacja studencka – studenci studiów drugiego stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich zwracają legitymację do Dziekanatu najpóźniej w dniu obrony pracy dyplomowej. Absolwenci studiów pierwszego stopnia mają prawo do posiadania
i zachowania legitymacji studenckiej do dnia 31 października roku ukończenia studiów. Po upływie tego terminu absolwenci tracą prawo do posiadania
i posługiwania się legitymacją studencką, zobowiązani są zwrócić ją Uczelni. - Wydruk protokołu z Jednolitego Systemu Antyplagiatowego.
Formularz o zmianę terminu realizacji zaplanowanych zajęć dydaktycznych: /wzór dla nauczycieli akademickich/
– POBIERZ (.doc)
– POBIERZ (.pdf)
Informacja w sprawie ważności legitymacji studenckich
Nie trzeba osobiście przedłużać ważności legitymacji. Zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie są ważne bez konieczności potwierdzania ich ważności. Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia ważności legitymacji.