Praktyki
- Porozumienie dotyczące studenckich praktyk zawodowych – załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 95/2020
- Zarządzenie Rektora nr 9/2021
- Zarządzenie Rektora nr 276/2020
- Zarządzenie Rektora nr 117/2020
- Zarządzenie Rektora nr 96/2020
- Zarządzenie Rektora nr 95/2020
- Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 95/2020 Instrukcja przygotowywania i obiegu umów oraz porozumień dotyczących studenckich praktyk zawodowych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach
Pliki do pobrania – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku filologia angielska – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku bezpieczeństwo narodowe – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku ekonomia – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku zarządzanie – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku logistyka – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku finanse i rachunkowość st. I stopnia – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku finanse i rachunkowość st. II stopnia – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku historia – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku pedagogika – ZOBACZ
Dokumenty dotyczące praktyk na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna – ZOBACZ
Kierunki: Administracja, Bezpieczeństwo Narodowe, Finanse i rachunkowość, Logistyka, Pedagogika, Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, Pielęgniarstwo, Zarządzanie
mgr Maria Milczarek
e-mail: maria.milczarek@ujk.edu.pl
telefon: (44) 732 74 43 lub (44) 732 74 00 wew. 8154
miejsce: budynek A, pok. 17
– rejestrowanie porozumień dotyczących praktyk i umów o dzieło dla opiekunów praktyk w rejestrze ogólnouczelnianym w Filii;
– sprawdzanie porozumień oraz umów i rachunków pod względem formalnym oraz przekazywanie rachunków do wypłaty;
– wprowadzanie do systemu Uczelnia XP danych dotyczących rachunków oraz praktyk odbywanych przez studentów.
Kierunki: Administracja, Filologia angielska, Historia
mgr Agnieszka Kalle
e-mail: agnieszka.kalle@ujk.edu.pl
telefon: (44) 732 74 68 lub (44) 732 74 00 wew. 8357
miejsce: budynek A, pok. 16
– rejestrowanie porozumień dotyczących praktyk i umów o dzieło dla opiekunów praktyk w rejestrze ogólnouczelnianym w Filii;
– sprawdzanie porozumień oraz umów i rachunków pod względem formalnym oraz przekazywanie rachunków do wypłaty;
– wprowadzanie do systemu Uczelnia XP danych dotyczących rachunków oraz praktyk odbywanych przez studentów.