Jedną z głównych zasad dla tych, którzy prowadzą działalność e-commerce, jest umiejętność pakowania zamówienia. Zapakowany towar musi być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu, by w nienaruszonej, estetycznie wyglądającej przesyłce trafić do klienta. Dużą popularnością cieszą się opakowania znane jako foliopaki kurierskie. Warto wiedzieć, do jakich przesyłek można je wykorzystać.
Foliopaki duże – na odzież i nie tylko
Foliopaki to nic innego jak worki na przesyłki kurierskie. Ich dużą zaletą jest szeroki zakres zastosowania, różnorodność rozmiarów i wyjątkowe właściwości m.in. trwałość, lekkość i rozciągliwość. To dlatego foliopaki kurierskie duże są tak chętnie wykorzystywane do pakowania ubrań i innych tekstyliów np. firan, koców, pościeli. Wygodna forma worka umożliwia łatwe i szybkie pakowanie paczki oraz ograniczenie jej rozmiaru (zajmuje mniej miejsca niż pudełko). Ze względu na swoją wytrzymałość doskonale nadają się także jako opakowania na książki.
Foliopaki eko – dla miłośników ekologicznych rozwiązań
Foliowe koperty kurierskie to ekologiczne opakowania. Ze względu na swoją wyjątkową odporność mogą być wykorzystywane kilkukrotnie, o ile podczas otwierania przesyłki nie zostaną porwane lub pocięte. Dlatego też foliopaki to doskonałe rozwiązanie dla firm, które popierają ideę bycia eko. Ten rodzaj opakowania jest odporny na zmienność temperatury, wilgoć oraz styczność z roztworami chemicznymi. Można więc wykorzystać je do pakowania żywności (także ekologicznej), suplementów diety, ziół i roślin. Dla wzmocnienia swojej pozycji na rynku można wybrać foliopaki eko z logo firmy.
Foliopaki z nadrukiem – na przesyłki z firmową reklamą
Warto pamiętać, że paczka, która trafia do adresata, powinna ładnie się prezentować. Popularne firmy kurierskie mają opakowania sygnowane nazwą przewoźnika. Można więc pakować przesyłki w InPost foliopaki, DPD foliopaki itp. Ciekawym rozwiązaniem są również foliowe koperty z indywidualnym nadrukiem. Wówczas stanowią personalizowaną reklamę firmy.
Do pakowania można wybierać foliopaki kolorowe, które nie tylko ładnie wyglądają, ale także chronią zawartość opakowania przed działaniem promieni słonecznych. Ma to szczególne znaczenie dla produktów wrażliwych na światło np. kosmetyków.
Foliopaki kurierskie – podsumowanie
Dla wszystkich rozmiarów paczek. Do pakowania odzieży, żywności, książek, kosmetyków, medykamentów, a nawet akcesoriów elektronicznych. Foliopaki kurierskie duże i małe to nowoczesne opakowania, które sprawdzą się w prowadzeniu działalności e-commerce. Są solidne, a do tego gwarantują oszczędności na kosztach wysyłki: zajmują mniej miejsca i są lżejsze niż tradycyjne pudełka.
Artykuł sponsorowany