Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś

Marketing internetowy i jego znaczenie w XXI wieku

2024-11-29 marketing interetowy


W dzisiejszym świecie trudno wyobrazić sobie efektywnie funkcjonującą firmę bez szeroko pojętej obecności w internecie. Co jednak istotne, nie wystarczy założyć fanpage’a w mediach społecznościowych oraz prostą stronę internetową. Aby realnie zaistnieć i wybić się ponad liczną konkurencje, niezbędny jest do przeprowadzenia profesjonalny marketing internetowy. Na czym on polega i od czego należy zacząć? 

Marketingowe działania w internecie diametralnie się zmieniły zaledwie na przestrzeni kilkunastu lat. Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę wszechobecną digitalizację oraz nieustanny rozwój technologii (w tym powszechny do nich dostęp). Wysoce wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści wykonują szereg złożonych i co najważniejsze – skutecznych procesów, których KPI jest więcej niż satysfakcjonujące. Właśnie taki powinien być e-marketing…

Marketing internetowy – podstawowe informacje

W pierwszej kolejności warto zdać sobie sprawę z faktu, że marketing internetowy nie jest działaniem jednolitym. Składa się z wielu daleko odmiennych rozwiązań, które dopiero w połączeniu dają oczekiwane efekty w postaci budowy renomy marki. Wiąże się to ze zwiększeniem organicznego ruchu w wyszukiwarkach internetowych, w tym najpopularniejszej Google.

Jakie są więc rodzaje marketingu internetowego? Do najważniejszych należą między innymi:

  • social media marketing – polega na budowie społeczności i regularnym angażowaniu jej do interakcji, np. poprzez konkursy, quizy, ankiety, publikowaną treść;

  • influencer marketing – bezpośrednio połączony z social mediami;

  • marketing afiliacyjny – wysoce skuteczny i w zasadzie niewymagający wiele uwagi, aby przyniósł zyski;

  • marketing wirusowy – odmiana szeptanego;

  • video marketing;

  • e-mail marketing.

Content marketing – jak dotrzeć do potencjalnych klientów?

Walka o uwagę potencjalnego klienta nie jest zadaniem łatwym. Niezbędna jest nam do tego jakościowa, interesująca treść publikowana w regularnych odstępach. Zbyt długie przerwy szybko odbiją się na zasięgach – algorytmy, nie tylko w social mediach, premiują aktywnych twórców.

Dlatego warto zwrócić się w stronę profesjonalnych firm świadczących usługi marketingu internetowego. Na podstawie naszych oczekiwań i jasno nakreślonych celów, przygotują strategię z niezwykle precyzyjnie określonymi efektami na najbliższych kilkanaście miesięcy lub nawet kilka lat!

Budowa renomy marki wsparta zostanie przez specjalistyczne narzędzia i usługi zewnętrzne. To np. kampanie reklamowe Google Ads oraz publikacja artykułów sponsorowanych.

Wysokiej klasy specjaliści od marketingu internetowego

Naturalnie nasuwa się pytanie, jak w takim razie znaleźć firmę zajmującą się marketingiem internetowym, która jednocześnie spełnia wszystkie powyższe wytyczne. Otóż należy kierować się ku cenionym i doświadczonym markom, które na swoim koncie posiadają liczne sukcesy (potwierdzone renomowanymi nagrodami).

Polecane przez niezliczonych zadowolonych klientów, z miejsca potrafią odmienić postrzeganie zleceniodawcy, znacząco zwiększając jego zyski. Co więcej, pozostają przy tym korzystne cenowo, oferując niewygórowane stawki.

A jak pokazuje praktyka, dokładnie tym charakteryzuje się firma https://harbingers.io/oferta/content-marketing, o czym bardzo szybko przekonamy się sami. W jednej chwili zorientujemy się, że marketing internetowy to zespół przyjaznych i efektywnych działań.

Artykuł sponsorowany

Redakcja unipt.pl

Redakcja uniput.pl to grupa specjalistów ze świata finansów, biznesu, pracy. W naszych artykułach znajdziesz masę wiedzy.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

marketing interetowy
Czym jest cyklorama
Jakie są różnice między marketingiem B2B a B2C?

Jesteś zainteresowany reklamą?